fredag 21 juli 2017

Idag har jag bara jobbat lite i trädgården.


10 kommentarer:

  1. Jävligt likt min odling...Blodsven

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du har hittat en bild på nätet. Jag har fått samma bild från Piteå. Har du kontakter där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ehhhh.... Hur står det till?? Hört talas om reklam? Nån vill saluföra en vara, sprider en rolig bild.... Så, ja herr knallkork, jag och tusentals andra har "hittat" denna bild på nätet, och sprider den så att fler får skratta-och dricka Norrlands Guld. Och du som var så lycklig, stackars dig.

      Radera
    2. Anonym är så tråkig så att klockorna stannar. Carina-Fina är motsatsen till det.

      Radera
    3. Vem gör så som anonym?!?? Frågar jag mig. Att liksom svetsa sig på nån som inte vill ha en. En gåta.

      Radera
  3. Jag tycker det var en skitrolig bild :) och vilka fina rödbetor!!

    (lovar att aldrig mer skriva något som inte är PK för dig Carina)

    Men kolla gärna på denna video.. Det är ganska intressant. Tror den är PK? The battle of Europa.

    http://friasidor.is/detta-arhundrades-viktigaste-videoserie/

    Mvh Berra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berra, du är en annan av få som inte är här för att du är själsfrände. Du är här för att saluföra din åsikt, och slå ner på allting annat. Och att kalla mig PK, är nog det dummaste sen rasist/fascist/populist/nazist- anklagelserna. Läs gärna mitt inlägg om Brian Holm.

      Radera
    2. Jo, Carina. Studerar man historien om ett visst folkslag. Då inser man att är något skumt och att det gärna mörkas. Bara att nämna ordet j**e och allt negativt om dom är för dig inte PK vad det verkar iallefall. Jag önskar du ville studera saken en gång till och inte låta dig påverkas av alla snyfthistorier.. Föresten gäller det alla människor och sedan behöver man inte vara nazist för man söker sanningen. Trevlig helg.

      Mvh Berra

      Radera
  4. Finns massor av människor utan humor. Är dom avundsjuka sossar månne?

    Anonym och Berra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom kan ju inte ha det för roligt idag, Elisabeth!

      Radera